Napkelte 07:25 Napnyugta 15:53

Sauer 90 375 H&H EAW

Jó állapotú Sauer 90 fegyver .375 Holland&Holland kaliberben.
A 90-es modellre jellemzően töltényűr töltöttség jelzővel és a biztonságos ürítést lehetővé tevő zárdugattyún elhelyezkedő nyitógombbal.
Opcionálisan kifordítható 30-as vagy colos EAW szerelékkel.

Izs sörètes

IZS SöRèTES

Teljesen ùj àllapotban eladó, Izs book 20.-s kaliberű sörètes vadàszpuska! Egybillentyűs, sorrendvàltos, cserecsokk, kùlcs, gyàri doboz, csősinre màgneses, többszínű, fluoreszkàló irànyzèk! Tovàbbà 2 doboz sörètes ès 2 doboz gyöngygolyó! Eladàsi àr:180.000 ft. Èrd.: 0670/408-8672

MEGTEKINÉS
Sauer 200 Luxus 7mm Rem Mag. vagy 300 Weath. Mag.

SAUER 200 LUXUS 7MM REM MAG. VAGY 300 WEATH. MAG.

Sauer 200 Luxus fegyver 7mm Rem. Mag. vagy 300 Weath Mag. kaliberű csővel, EAW kifordítható alsó szerelékkel. Aranyozott, gyorsítós elsütőbillentyűvel, karcmentes luxus fával, újszerű állapotban. A 200 és a 202 modell csövei egyaránt jók rá.

MEGTEKINÉS
Beretta 686 E 12/76

BERETTA 686 E 12/76

Beretta gyár jól ismert 686 széria E típusú modellje. A fegyver keveset használt, szép állapotban van. Ejektorral, karcmentes agyfával, 5db cserélhető szűkítéssel. A puska kiválóan alkalmas mind vadászatra, mind koronglövészetre.

MEGTEKINÉS
Diana Magnum

DIANA MAGNUM

Megvételre kínálom Diana Magnum 350-es új légpuskámat távcsővel,szerelékkel!A puska 4,5 mm-es lövedékkel üzemel. A távcső Nikko Stirling Panamax 4,5-14x50 nagyítású,paralax és dioptria állítási lehetőséggel, zöld,vagy piros megvilágítású Mildot szálkereszttel. A szerelék colos,a puska erejének megfelelően hátrarugás csillapítású Bulls Eye tipusú. Ha kérdésed van,elérhetsz!A puska külön is eladó! A felszerelés még nincs összehangolva. E-mail:toti1963@freemail.hu Tel:06304187482

MEGTEKINÉS
BRNO M2E 022

BRNO M2E 022

Eladóvá vált kihasználatlanság miatt BRNO M2E 022 kis golyós vadászfegyverem. Rendezett normál szép állapotban, kb két éve nem volt vele lőve, adok hozzá 2db bontatlan doboz lőszert is. Érdeklődni:06202538862

MEGTEKINÉS
Hálózsák toll-polár

HáLóZSáK TOLL-POLáR

Angol katonai hálózsák toll töltettel,kiegészítve polár újakkal és kapucnival így kényelmesebb és több célú.Lesvadászatnál használtam,nem kellett kibújnom belőle fegyver használatkor.Magaslesben mínusz 17 foknál nem fáztam benne.Újszerű,keveset használt.A hossza válltól mérve 180 cm+a kapucni,új hossz 70 cm,szélessége 70 cm.Megkérem az érdeklődőket kizárólag telefonon tájékozódjanak!

MEGTEKINÉS
Állófűtés Autoterm Planar 2D

ÁLLóFűTéS AUTOTERM PLANAR 2D

Strapabíró, megbízható Állófűtés! 2 év teljes körű garanciával, európai asisstance szolgáltatással!!! Teljesítmény: 2,0 KW, Dízel, 12V, Dízel üzemanyag fogyasztás: 0,1-0,24 L/h, Névleges energiafogyasztás: 10-29 W, Üzemanyag: EN 590 szerinti dízel, Használati tartomány: -45°C -, készlet súlya: 10 kg (Levegő bemenet/kimenet: 68 mm/68 mm) Tartozékok: Távirányító, GSM vezérlés, Időzítés. Kiválóan alkalmas teherautóba, lakókocsiba, vadászathoz, versenyzéshez stb... Több éves tapasztalattal. Igény szerint beszerelve! webasto eberspeher autoterm planar binar

MEGTEKINÉS
Medve Barnamedve Trófea

MEDVE BARNAMEDVE TRóFEA

Vadászbarátom hagyatékából származó nagyméretű barnamedve bőr, trófea eladó. Igényesen kidolgozott filcre varrt bőr, mancsokkal,fejjel, mely éveken keresztül a szoba falát díszítette. Mérete 210x180cm méretű. Nagyon dekoratív darab. Sajnos az eredetéről már nem tudok nyilatkozni, az özvegy kérésére értékesítem.

MEGTEKINÉS
Sauer 200 300 Weath. Mag.

SAUER 200 300 WEATH. MAG.

Újszerű állapotú Sauer 200 fegyver, cserélhető csővel, 300 Weatherby Magnum kaliberben, szerelék nélkül, gyorsítós elsütőbillentyűvel. Karcmentes, szép fával. A a fegyverre a 200 és a 202 modell csövei egyaránt jók rá.

MEGTEKINÉS
Dipol D125 4x52

DIPOL D125 4X52

Eladó a képen látható éjjellátó kereső távcsövem. 4x nagyítás, 52 mm-es objektív Gyári infravetővel, plusz 1 db kiegészitő vetővel. Nagyon keveset használt, megkímélt állapotban. További információ telefonon.

MEGTEKINÉS
Vadászpuska

VADáSZPUSKA

Vadászfegyver eladó. Alig használt állapotban. Tipus: Cseh CZ 550 LUX C1. Ceská Zbrojvka 7 x 64. Céltávcsővel szerelve, piros pontos, KAWKE gyártmányú 2.5-10x50. Műszaki vizsga érvényessége: 2022.04 Érdeklődni: 0620 4269310

MEGTEKINÉS
eladó golyós fegyverek

ELADó GOLYóS FEGYVEREK

eladó ,Brno Super 12/70x12/70 sörétes bock 7x65Rx7.65R váltócsővel,felső csőben Krighoff betétcső van,gyönyörű megkímélt állapotban,Holland&Holland oldalt lakatolt, igény esetén 2,5x10x56 vil.pontos Delta Titánium HD 1 hónapos céltávcsővel, ! Voere .022 kisgolyós 3x9x40 amerikai Bushnell céltávcsővel ,4/a szálkeresztel, 2027. 02. műszakival,teljesen gyári új állapotban ,fekete diógyökér agyazással,hajszál pontos,kivehető 5-ös fém táras, tel. 70/257-8000/ árakért kérem hívjanak!

MEGTEKINÉS
NEVELT FÁCÁN VADÁSZAT

NEVELT FÁCÁN VADÁSZAT

Tisztelt Vadásztársak! 2018.12.08.-án 12.12., 12.14., 12.18., 12.21., 12.22., 12.27. és 12.28.-án nevelt fácán vadászatot tartunk. Egyéni vadászok, baráti társaságok és csoportok jelentkezését is fogadjuk. Vadászias körülmények között, profi vadászkutyák segítik a vadászatot. A részvételi díj: 40 000 Ft, mely magába foglalja a vadászaton való részvételt, reggelit, ebédet, illetve a teríték arányos elosztását. Találkozó helye: 4633 Lövőpetri, Petőfi út 99. További információk és jelentkezés privát üzenetben, illetve 0630/6372827 telefonszámon. Vadászüdvözlettel

MEGTEKINÉS
DN 55

DN 55

Eladóvá vált kihasználatlanság miatt DFA75 éjjellátóm ami rendelkezik egy 10x32-es spektívvel, mellyel önmagában használható nappali távcsőként, a készülék mögé szerelve pedig 10x-es nagyítású éjjellátónk lesz mint DN55-ös modell. A készülékhez adok egy EPS5-ös akkumulátor egységet, és egy NEWTON CVR640-es videó rögzítőt. Az összes készülék újszerű állapotban van.

MEGTEKINÉS
PA-63

PA-63

Gyakorlatilag karc és lövésmentes Magyar FÉG PA 63-as típusú éles lőfegyver gázkonverziók. XXXXXX mentes és az új jelölés a fegyver jobb oldalán a hüvely kivetőben látható csak! A kalibere:9mm.P.A.K .A fegyverek átalakítását a Pilis Vadász Kft.végezte és a tesztelte TITAN riasztó lőszerrel,ezzel működik is rendesen.A garancia viselő is az említett cég.Természetesen 10 év műszakival rendelkeznek. Az áruk:75.000ft.,amely egy/összesen kettő/szám azonos tárral értendő. Van,rendelhető hozzá eredeti marhabőr tok is,darabonként 5.000ft.-ért. A szállításban/GLS/tudok segíteni. Elérhető vagyok a 06 303024472-es telefonon.

MEGTEKINÉS
vadháló kerítés

VADHáLó KERíTéS

Építésből kimaradt Új 160 -vadháló eladó 10 tekercs egybe vagy külön is . Vastag 2,8 / 2,0 mm drótból 15 cm kiosztással . csomózott kivitel.

MEGTEKINÉS
Browning A-Bolt3

BROWNING A-BOLT3

Eladó 2 éves Browning A-Bolt3 243 win. golyóspuska, világítópontos Variabel Hawke céltávcsővel! A puska nagyon megkímélt állapotban van és érvényes műszakival rendelkezik.

MEGTEKINÉS
Sauer 101

SAUER 101

Sauer 101 243.Win kaliber 8x56 Schmidt Bender Classic távcsővel, nagyon keveset használt (10 golyó) eladó. Távcső nélkül szerelékkel: 499.000.-Ft Távcsővel: 599.000.-Ft