Napkelte 07:25 Napnyugta 16:20

Sauer 80 8x68S Nickel 8x56

Sauer 80 típusú fegyver 8x68S kaliberben német Nickel 8x56 4A szálkeresztes távcsővel oldaható körmös szerelékkel.
Karcmentes fával és tökéletes szórásképpel rendelkezik.
A modellre jellemzően tötlöttség jelző csappal, gyorsítós elsütőbillentyűvel és a biztonságos ürítést segítő nyitógommbal rendelkezik.
Az ár kompletten a fegyverre és a távcsőre vonatkozik.

Bock-Büch

BOCK-BüCH

Mint a képen. Cseh Brno.vegyescsövű eladó. 16/70-7x57R-es kaliberben. A céltávcső 3-9x56 világitópontos belorusz.

MEGTEKINÉS
VEGA700 LÉZERLÁMPA

VEGA700 LÉZERLÁMPA

Sok vadász álma, a megvilágított vad helyben maradása. Ezért alkottuk meg a lézer lámpák újra átgondolt változatát. A lézer lámpák között az egyik legerősebb, legmegbízhatóbb, kompromisszum nélküli egység. Párás-ködös időben is kimagaslóan jól működik, több száz méteres távolságra is. A VEGA700 lézer lámpába egy olyan speciális lézer dióda lett beépítve, aminek a hullámhosszát a vad mint színt nem ismeri. A hazánkban előforduló vadak többségének, hiányzik az a képessége hogy a narancssárga színt felismerje. A vadra való rávilágításkor a vad mint fényt ugyan érzékeli, de a színt nem tudja sehova sem kötni, ezért általában nem ijed meg, helyben marad. Ezt kihasználva egy innovatív lámpát alkotottunk, ami nagy tartományban fókuszálható. A nagy fókuszálási mezőnek köszönhetően könnyedén a távcsövünkhöz igazíthatjuk. A vadászat során keresőként és fegyverlámpaként is funkcionál, baleset esetén tartózkodási hely pontos megjelölésére is tökéletes eszköz. Fényereje felülmúlja a LED technológia által használt diódákat, közelről belenézni szigorúan tilos, maradandó szemkárosodást okozhat. A látható sugárzás meghaladja az 600 métert, szürkületi időben távcsővel nézve a 400 métert! Jellegzetes az ember számára vérnarancs képet sugároz. Hideget jól tűri. -16 fokig nem veszít a teljesítményéből. Azoknak a felhasználóknak ajánljuk akik nem akarnak kompromisszumot kötni a felhasználhatóság és a minőség terén.

MEGTEKINÉS
Steyr Mannlicher L 243 Win.

STEYR MANNLICHER L 243 WIN.

Steyr Mannlicher fegyver klasszikus 243 Win kaliberben, két elsütőbillentyűvel, amelyből a hátsó gyorsító, eredeti Steyr Mannlicher szereléktalppal, karcmentes, fával, hibátlan barnítással. A tárfenéken és a sátorvason egyedi gravírozás található. A fegyverhez opcionálisan Steyr felső szereléket is kínálunk.

MEGTEKINÉS
Beretta 686E 71 cm 12/76

BERETTA 686E 71 CM 12/76

Beretta gyár jól ismert 686 széria E típusú modellje. A fegyver keveset használt, szép állapotban van. Ejektorral, karcmentes agyfával, 5db cserélhető szűkítéssel. A puska kiválóan alkalmas mind vadászatra, mind koronglövészetre.

MEGTEKINÉS
Mauser 225 7x64

MAUSER 225 7X64

Original Mauser 225-ös model keveset használt, újszerű állapotban. A fegyveren EAW kifordítható alsó szerelék található. A fegyver minden alkatrésze fém, minőségi alapanyagokból készült. Kivehető tárral, karcmentes fával. Opcionálisan EAW felső szereléket is kínálunk a fegyverhez.

MEGTEKINÉS
őzbak vadászat

őZBAK VADáSZAT

A Pándzsa Vadásztársaság a 2019-es évtől kezdődően őzbak vadászati lehetőséget kínál évente mintegy 25-30 őzbak elejtésére. Elejthető trófeatömeg 500 grammig! Ár megegyezés szerint!

MEGTEKINÉS
keresek fácán vadászati lehetőséget!

KERESEK FáCáN VADáSZATI LEHETőSéGET!

Keresek fácán vadászati lehetőséget az ország keleti felén,továbbá szárnyas szörmés duvad vadászatát!Ha lehetőség adott rá társasági tagságba belépnék 100km-es körzetben! Ár megeggyezés szerint! Szabolcs megye Újdombrád.

MEGTEKINÉS
Steyr Mannlicher Luxus 308 Win.

STEYR MANNLICHER LUXUS 308 WIN.

Steyr Mannlicher Luxus ritka 308 WIn. kaliberben, szerkezetileg kitűnő állapotban és gyönyörűen erezett fával. A fegyveren eredeti Steyr kifordítható szerelék talp található. A markolaton Steyr emblémával. Karcmentes aggyal és eredeti Steyr agytalppal. Opcionálisan komplett szereléket is kínálunk a fegyverhez.

MEGTEKINÉS
Sauer 200 Luxus 7mm Rem Mag. vagy 300 Weath. Mag.

SAUER 200 LUXUS 7MM REM MAG. VAGY 300 WEATH. MAG.

Sauer 200 Luxus fegyver 7mm Rem. Mag. vagy 300 Weath Mag. kaliberű csővel, EAW kifordítható alsó szerelékkel. Aranyozott, gyorsítós elsütőbillentyűvel, karcmentes luxus fával, újszerű állapotban. A 200 és a 202 modell csövei egyaránt jók rá.

MEGTEKINÉS
Hálózsák toll-polár

HáLóZSáK TOLL-POLáR

Angol katonai hálózsák toll töltettel,kiegészítve polár újakkal és kapucnival így kényelmesebb és több célú.Lesvadászatnál használtam,nem kellett kibújnom belőle fegyver használatkor.Magaslesben mínusz 17 foknál nem fáztam benne.Újszerű,keveset használt 70 000 Ft-ért eladó.A hossza válltól mérve 180 cm+a kapucni,új hossz 70 cm,szélessége 70 cm.Megkérem az érdeklődőket kizárólag telefonon tájékozódjanak!

MEGTEKINÉS
ZKK600

ZKK600

Eladová vált szeretett golyós fegyverem,30.06-os kaliberben.6,x56 távcsővel,fegyverlámpával,egy doboz lőszerrel,könnyű és pontos fegyver.2022-ig műszakival.Érdeklődni:+36202329149

MEGTEKINÉS
Steyr Mannlicher M 30-06

STEYR MANNLICHER M 30-06

Steyr Mannlicher M fegyver 30-06 kaliberben, csigatárral, precíziós elsütőbillentyűvel, karcmentes gyönyörű fával, Steyr agytalppal és kifordítható Steyr szereléktalppal. Igény esetén felső szereléket is kínálunk a fegyverhez.

MEGTEKINÉS
Toz 8-as kisgolyós

TOZ 8-AS KISGOLYóS

Toz 8-as kisgolyós pontlövő, jó műszaki állapotban, 2028. december 18-ig érvényes műszaki vizsgával betegség és vadászat abbahagyása miatt eladó.

MEGTEKINÉS
Fácán vadászat

FáCáN VADáSZAT

Tisztelt Vadásztársak! Félvadtartásban nevelt fácánvadászati (csak kakas) lehetőség eladó!!! Érdeklődni Varju József vadászmesternél. Telefon: 06302547533