Napkelte 07:09 Napnyugta 17:46

Sauer 200 Luxus 7mm Rem Mag. vagy 300 Weath. Mag.

Sauer 200 Luxus fegyver 7mm Rem. Mag. vagy 300 Weath Mag. kaliberű csővel, EAW kifordítható alsó szerelékkel.
Aranyozott, gyorsítós elsütőbillentyűvel, karcmentes luxus fával, újszerű állapotban.
A 200 és a 202 modell csövei egyaránt jók rá.

Steyr Mannlicher Luxus Stutzen 6,5x57

STEYR MANNLICHER LUXUS STUTZEN 6,5X57

Steyr Mannlicher Luxus Stutzen fegyver 6,5x57 kaliberben. Aranyozott elsütőbillentyűvel, egyenes fém tárral, karcmentes, esztétikus fával. Eredeti Steyr kifordítható alsó szerelékkel, igény esetén felső rész is. Keveset használt, szép állapotban.

MEGTEKINÉS
Baigish 12 éjjellátó kereső távcső

BAIGISH 12 éJJELLáTó KERESő TáVCSő

Eladó a képen látható szinte újszerű állapotú Baigish 12 éjjellátó kereső távcső. Képcsöve nem beégett,képe tiszta és kontrasztosra állítható, szemlencséi nem lötyögnek, kotyognak. Kérem, hogy csak komoly vevők keressenek, alkudozók kíméljenek!!! Ha érdeklődését felkeltettem, kérem a megadott telefonszámon keressen fel!Köszönöm, hogy elolvasta hirdetésemet!

MEGTEKINÉS
CZ550 243 Win.

CZ550 243 WIN.

Szép állapotú CZ 550 fegyver 243 Win. kaliberben, a megbízható ZKK 600-as utódja. A fegyverhez opcionálisan eredeti CZ fix 30-as szereléket kínálunk.

MEGTEKINÉS
Noris vésett bock 12/70

NORIS VéSETT BOCK 12/70

Noris vésett oldallakatos bock fegyver, 12/70 kaliberben. A fegyver szép állapotban van, érdekessége a V rugós elsütőszerkezet. Kis manufaktúrában készített, jó ár érték aránya miatt kiváló választás lehet akár kezdő vadászok részére is. Szűkítése fix 1/2 és 3/4.

MEGTEKINÉS
SWAROVSKI EL LEICA ULTRAVID  TRINOVID

SWAROVSKI EL LEICA ULTRAVID TRINOVID

MINOX NV 300 Éjjellátó SWAROVSKI EL 8,5x42 Újszerű LEICA ULTRAVID BL 10x42 vadonatúj LEICA TRINOVID 8x42 vadonatúj OPTOLYTH TUORING 7x42 Újszerű Orosz BPC 7x50 zöldlencsés Kipróbálási garanciával!!!!!!!!!!

MEGTEKINÉS
Steyr Mannlicher L 308 Win.

STEYR MANNLICHER L 308 WIN.

Karcmentes fával rendelkező Steyr Mannlicher Model L .308 Win kaliberben. A két billentyűs fegyveren a hátsó billentyű gyorsító. Újszerű fegyver tökéletes szórásképpel és hibátlan barnítással. Steyr Mannlicher kifordítható alsó szerelékkel, igény esetén felső rész is.

MEGTEKINÉS
Fácángondozó

FáCáNGONDOZó

A Mizsevad Zrt. munkatársakat keres FÁCÁNGONDOZÓI munkakörbe. Szakirányú végzettség előny, de nem feltétlenül szükséges. Végzős diákokat is fogadunk szakmai gyakorlat keretében. Fizetés és lakhatás megbeszélés szerint. Érdeklődni lehet a 06 30 938 1821 telefonszámon.

MEGTEKINÉS
Steyr Mannlicher 8x68S

STEYR MANNLICHER 8X68S

Steyr Mannlicher 8x68S kaliberben, csigatárral, 2 elsütőbillentyűvel, amelyből a hátsó gyorsító, karcmentes, Steyr agytalppal, újszerű állapotban. Opcionálisan komplett szereléket kínálunk a fegyverhez.

MEGTEKINÉS
Sauer 200 Luxus 7mm Rem Mag.

SAUER 200 LUXUS 7MM REM MAG.

Sauer 200 Luxus fegyver 7mm Rem. Mag. vagy 300 Weath Mag. kaliberű csővel, EAW kifordítható alsó szerelékkel. Aranyozott, gyorsítós elsütőbillentyűvel, karcmentes luxus fával, újszerű állapotban. A 200 és a 202 modell csövei egyaránt jók rá.

MEGTEKINÉS
Diana Magnum

DIANA MAGNUM

Megvételre kínálom Diana Magnum 350-es új légpuskámat távcsővel,szerelékkel!A puska 4,5 mm-es lövedékkel üzemel. A távcső Nikko Stirling Panamax 4,5-14x50 nagyítású,paralax és dioptria állítási lehetőséggel, zöld,vagy piros megvilágítású Mildot szálkereszttel. A szerelék colos,a puska erejének megfelelően hátrarugás csillapítású Bulls Eye tipusú. Ha kérdésed van,elérhetsz!A puska külön is eladó! A felszerelés még nincs összehangolva. E-mail:toti1963@freemail.hu Tel:06304187482

MEGTEKINÉS
Vadkacsa pucolás

VADKACSA PUCOLáS

Vállaljuk vad kacsák fácánok egyéb vadak pucolását kis és nagy tételében gyors határidővel Nagykőrösön 600Ft/db áron! Érdeklődni az alábbi telefon számon 06703414378

MEGTEKINÉS
Szerelékek éjjellátó céltávcsövekhez

SZERELéKEK éJJELLáTó CéLTáVCSöVEKHEZ

Éjjellátó céltávcsőhöz szerelékek eladók.A szerelékek 243 W és 308 W kaliberű zkk és cz tipusú fegyverekre alkalmazhatók.Az egyik dedal a másik pulsar digitális és hőkamera a harmadik jukon photon XT és RT éjjellátó céltávcsövekhez alkalmazható.Érdeklődni a 70 977 7455 telefon számon lehet.

MEGTEKINÉS
Eladó Voere golyós fegyver

ELADó VOERE GOLYóS FEGYVER

Eladó vadi új állapotban lévő Voere STL3 , 7x64-es,8x56-os Schmidt&Bender bajor keresztes céltávcsővel.Gyorsítós elsütés,biztosítása mint a Blaseré,gyönyörű erezett dió tus,két oldalán Blaser ezüst veret van betéve.Gyári EAW szerelék,hozzá Pulsar Photon éjjellátó,915-ös vetővel,amit a vad nem lát.A fegyver,céltávcső,éjjellátó külön is eladó!tel:70/257-8000/

MEGTEKINÉS
Carl Gustafs

CARL GUSTAFS

Kaliber váltás miatt eladóvávált golyós vadszfegyverem 6.5 *55 cal. egy vill.pontos hawke 4-12*50 céltávövel.érd.06307467147