Napkelte 07:25 Napnyugta 15:53

OLIGHT MÁGNESES SZERELÉK/ÚJ

Eladó a fotókon szereplő Olight mágneses szerelék.
Teljesen új.
23-26 mm átmérőjű lámpákhoz.
A fotók a meghirdetett termékről készültek.
Megtekinthető, és átvehető Debrecenben, a postázása is megoldható.
Telefonon keressen, mindig elérhető vagyok.

Wehrmacht Mauser

WEHRMACHT MAUSER

1938-as eredeti Wehrmacht Mauser új agyazással de eredeti csővel. 8*57-es cal, jelenleg is vadászatban. Nagyon sok ajándék felszereléssel. Különlegessége a csőbe első próbaként beütött náci sas. Érdeklődni telefonon :06306643531

MEGTEKINÉS
Baigish 12 kereső éjjellátó  távcső

BAIGISH 12 KERESő éJJELLáTó TáVCSő

Eladó a képen látható nagyon megkímélt állapotú Baigish 12 kereső éjjellátó távcső gyári kiegészítőkel ( hátsó lencsevédő, adapter, akkumulátor stb.). A képcsövek nem beégettek. A készülék képcső képei élesre állíthatók külön külön is,szemlencsék húzósan állíthatók amik éles kontúros képet biztosít a használó számára. Ha felkeltettem érdeklődését, és kérdése van kérem keressen a megadott telefonszámon! Kérem, hogy alkudozók kíméljenek! Köszönöm ,hogy hirdetésemet elolvasta.

MEGTEKINÉS
Vesevédő/derékmelegítő

VESEVéDő/DERéKMELEGíTő

-méret: 90-140 cm -szín: világoszöld,sötétzöld,zöld terepmintás,szürke terepmintás -ár: tépőzáras 5.000 Ft,szíjas 7.000 Ft A 110 cm feletti méreteket szíjjal ajánlanám!

MEGTEKINÉS
Szerelékek éjjellátó céltávcsövekhez

SZERELéKEK éJJELLáTó CéLTáVCSöVEKHEZ

Éjjellátó céltávcsőhöz szerelékek eladók.A szerelékek 243 W és 308 W kaliberű zkk és cz tipusú fegyverekre alkalmazhatók.Az egyik dedal a másik pulsar digitális és hőkamera céltávcsövekhez alkalmazható.A yukon photonra való elkelt.Érdeklődni kizárólag a 70 977 7455 telefon számon lehet.

MEGTEKINÉS
ND3X50 Lézerlámpa

ND3X50 LéZERLáMPA

Eladnék egy gyakorlatilag új állapotú,eredeti papír és kemény dobozában tartott,mikrokapcsolóval is rendelkező ND3X50 lézerlámpát.Tökéletes esztétikai és műszaki állapotban van és adok hozzá egy Wiver fölfogatáshoz kellő szereléket.GLS-sel célba juttatom.Ennyi pénzért szinte ajándék.

MEGTEKINÉS
vadháló kerítés

VADHáLó KERíTéS

Építésből kimaradt Új 160 -vadháló eladó 10 tekercs egybe vagy külön is . Vastag 2,8 / 2,0 mm drótból 15 cm kiosztással . csomózott kivitel.

MEGTEKINÉS
CZ550 243 Win.

CZ550 243 WIN.

Szép állapotú CZ 550 fegyver 243 Win. kaliberben, a megbízható ZKK 600-as utódja. A fegyverhez opcionálisan eredeti CZ fix 30-as szereléket kínálunk.

MEGTEKINÉS
Suzuki Samurai Long 1,9 TD

SUZUKI SAMURAI LONG 1,9 TD

Igazi ritkaság. Eladó a képen látható, 2000-ben gyártott, levehető tetővel rendelkező, 1.9 TD Suzuki Samurai Long. (Long mert a tengelytáv 35 cm-rel, a karosszéria 58 cm-rel hosszabb, mint az alapváltozat) Az autó megerősített féder lapokkal rendelkezik, illetve teljes lakatoláson esett át, melynek az ára 400.000 Ft volt. A gumik szintén új állapotúak. (Falken Wildpeak A/T 215/75R15 terepgumi). Az autót nagy becsben tartjuk és új terepjáró vásárlása miatt vált csak eladóvá. Bátran ajánlom, olyan személyeknek, akik egyedi, olcsó és olyan terepjárót keresnek, ami bárhol, bármilyen körülmények között elmegy. Kérem, hogy kereskedők ne keressenek!

MEGTEKINÉS
Laser lámpa

LASER LáMPA

Eladó Ujj zöld lézer lámpa hatótáv 300m 100m-en 8-10m kört világít meg. A disznók 90% állja eszt a fényt. A lámpa állítható függőleges és vízszintes irányban egyaránt. Tartozék: Mágnes szerelék, lengő kapcsoló. töltő. aksi

MEGTEKINÉS
Vadászpuska

VADáSZPUSKA

Vadászfegyver eladó. Alig használt állapotban. Tipus: Cseh CZ 550 LUX C1. Ceská Zbrojvka 7 x 64. Céltávcsővel szerelve, piros pontos, KAWKE gyártmányú 2.5-10x50. Műszaki vizsga érvényessége: 2022.04 Érdeklődni: 0620 4269310

MEGTEKINÉS
Medve Barnamedve Trófea

MEDVE BARNAMEDVE TRóFEA

Vadászbarátom hagyatékából származó nagyméretű barnamedve bőr, trófea eladó. Igényesen kidolgozott filcre varrt bőr, mancsokkal,fejjel, mely éveken keresztül a szoba falát díszítette. Mérete 210x180cm méretű. Nagyon dekoratív darab. Sajnos az eredetéről már nem tudok nyilatkozni, az özvegy kérésére értékesítem.

MEGTEKINÉS
Sauer 80

SAUER 80

SAUER 80 golyós vadászfegyver. 6,5x68 cal. Körmös szerelék és 1,5-6x42 Zeiss diavari távcső van rajta. Szin tiszta acél, nem spiáter és nem műanyag. A fegyver 3+1 kivehető táras. E-mailben tudok több képet is küldeni ÉRD.: 06305425735

MEGTEKINÉS
DRAGUNOV

DRAGUNOV

Kitűnő állaptú 7,62x54R cal. C1 kat. DRAGUNOV vadászpuska tartozékokkal eladó. Műszaki:2024-ig. Komoly érdeklődés esetén e-mailra fényképeket és bővebb tájékoztatást küldök.

MEGTEKINÉS
Fácán vadászat

FáCáN VADáSZAT

Tisztelt Vadásztársak! Félvadtartásban nevelt fácánvadászati (csak kakas) lehetőség eladó!!! Érdeklődni Varju József vadászmesternél. Telefon: 06302547533

MEGTEKINÉS
Fácánvadászat

FáCáNVADáSZAT

Ózdi baráti társaság fácánvadászati lehetőséget kínál. Egy vadászat alkalmával vegyes ivarban vadászfácán és angol sötét fácán kerül kibocsátásra. Egy teljes vadásznap bokrászó jelleggel, több terület részen, összeszokott hajtócsapattal és kutyáikkal kerül megrendezésre. A vadászat végén a teljes teríték igényesen szétosztásra kerül. Előre tervezett időpontok 2018.12. 27 valamint 2019.01.19. továbbá csapatunk helyszínre szállított teljes vadásznapok lebonyolítását és szervezését is vállalja. Csak madár vásárlásra is van lehetőség. Számlaképesek vagyunk, árainkról kérjük telefonon vagy e-mail-en keresztül érdeklődjenek. Bárdos Bence 06308840818 Pánti Attila 06305253542 Erdei emberek vagyunk, visszahívjuk, kérjük ne adja fel a keresést.

MEGTEKINÉS
Mitsubishi L400 sebességváltó,terepváltó

MITSUBISHI L400 SEBESSéGVáLTó,TEREPVáLTó

mitsubishi L400 4x4 sebességváltó felújított állapotban, fél év garanciával eladó. ugyanitt terepváltó tökéletes lánccal.06203977558 váltóalkatrészek,szakszerű váltójavítás. árakkal kapcsolatban zavarja kollégánkat.-